Često postavljena pitanja

Dostava i narudžbe

Koliki su troškovi dostave iz web shopa?

Troškovi dostave ovise o načinu isporuke. Trošak dostave cjelokupne narudžbe uvijek je naveden u pregledu košarice, prije koraka za plaćanje, tako da unaprijed znaš ukupan iznos za plaćanje.

Za narudžbe tri bilo koja ucrosa ili za iznos iznad 44€ ne plaćaš dostavu. Ako tvoja narudžba ne prelazi iznos od 44€, dostava na tvoju kućnu adresu iznosi 4€, a možeš odabrati i dostavu u paketomat uz trošak od 3€. Paket bi do tebe trebao stići unutar 3 radna dana.

Dostavljate li na otoke?

Isporuke vršimo na većinu hrvatskih otoka, unutar 5 radnih dana. Isporuka na otoke se naplaćuje 5.20€ (uz dodatak od 30% na osnovnu cijenu dostave).

Dostavljate li u inozemstvo?

Isporuka nažalost nije moguća u inozemstvo.

Zašto nisam dobio/la potvrdu narudžbe?

Automatsko slanje potvrde narudžbe na adresu e-pošte može potrajati nekoliko sati pa te molimo za strpljenje, ali i da provjeriš mapu neželjene pošte (Spam folder). Ukoliko u roku od 24 sata na svoju adresu e-pošte nisi primio/la potvrdu narudžbe, molimo kontaktiraj nas na info@ucrosi.hr. Rado ćemo ti pomoći!

Koji je status moje narudžbe?

U potvrdi narudžbe koju si primio/la putem e-pošte ćeš pronaći očekivani termin isporuke svoje narudžbe. Ako nisi dobio/la potvrdu narudžbe, molimo provjeri svoju e-poštu (i Spam folder!) ili nas kontaktiraj na info@ucrosi.hr

Navedeni rokovi isporuke mogu biti produženi zbog izvanrednih okolnosti.

Ako ti paket nije stigao a prošlo je više od 5 radnih dana od tvoje narudžbe, svakako nas kontaktiraj putem e-pošte na info@ucrosi.hr kako bismo identificirali i riješili problem.

Što mogu učiniti ako mi je narudžba isporučena nepotpuna ili oštećena?

Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s ucrosima koje si zaprimio/la i postoji razlog za prigovor, rado ćemo ti pomoći i u što kraćem roku to riješiti. Kako bismo tvoj zahtjev obradili što je brže moguće, pošalji nam u mailu iduće podatke, zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje:

  • Ime i prezime kupca
  • Adresa
  • Broj ugovora
  • Broj artikla
  • Naziv artikla
  • Opis oštećenja
  • Količina
  • Oznaka paketa

Kupovina u web shopu

Kako se kupuje u web shopu?

Kupnja na našem webu je jako jednostavna i obavlja se putem mobitela ili računala u nekoliko jednostavnih koraka. Sve korake kupnje možeš vidjeti u niže navedenoj kategoriji "Proces kupovine".

Proces kupovine

Nakon što si odlučio/la koji ucros želiš kupiti, samo trebaš kliknuti na „Dodaj u košaricu“ ili ikonu košarice. Nakon toga možeš dodati još ucrosa u košaricu ili pregledati svoju košaricu. Ucrose u košarici kupuješ klikom na „Plaćanje“. Na desnoj strani ekrana ćeš tijekom cijelog procesa imati uvid u stavke koje plaćaš te ukupan zbroj troška. U ovom koraku unesi kod za popust ako ga imaš.

Zatim uneseš svoju adresu e-pošte ili broj telefona. Možeš odabrati opciju prijave na svoj račun klikom na "Prijava", ako želiš da spremimo tvoje podatke kako bi imao/la uvid u svoje narudžbe, a svaka iduća kupnja će ti ići brže i jednostavnije. Na svoj profil se ulogiraš tako da odabereš opciju "Moj profil", upišeš adresu svoje e-pošte te upišeš jednokratni pristupni kod koji će ti stići na e-poštu.

Također možeš nastaviti kupnju bez prijave i jednokratno ispuniti sve podatke.

Sljedeći korak je odabir dostave, za koju su nam potrebni tvoji ime i prezime te tvoja kompletna adresa. Ove informacije možeš i sačuvati za sljedeći put kad kupuješ ucrose.

Posljednji korak prije kupnje je odabir metode plaćanja. Pročitaj više o načinima plaćanja u idućoj kategoriji "Načini plaćanja".

Načini plaćanja

Ucrose možeš platiti

  • karticom
  • pouzećem (gotovinom ili karticom prilikom isporuke)
  • Apple Pay
  • Google Pay
Mogu li u web shopu plaćati na rate?

U web shopu trenutno ne nudimo mogućnost plaćanja na rate.

Može li se adresa isporuke razlikovati od adrese računa?

Može! Prilikom unošenja podataka za narudžbu ispod polja Adresa za naplatu označi polje „Koristi drugu adresu za naplatu“ i pojavit će se dodatna polja za unos adrese dostave.

Nakon završetka narudžbe

Nakon kupovine vidjet ćeš na zaslonu detalje svoje narudžbe te ćeš putem e-pošte biti obaviješten/a o istoj.

Mogu li rezervirati artikle u trgovini?

Na našoj web stranici imaš mogućnost rezervacije od 10 minuta za sve artikle koji su u našem asortimanu u tom trenutku dostupni na skladištu.

Povrat i reklamacije

Što mogu učiniti ako mi je narudžba isporučena nepotpuna ili oštećena?

Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s ucrosima koje si zaprimio/la i postoji razlog za prigovor, rado ćemo ti pomoći i u što kraćem roku to riješiti. Kako bismo tvoj zahtjev obradili što je brže moguće, pošalji nam u mailu iduće podatke, zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje:

  • Ime i prezime kupca
  • Adresa
  • Broj ugovora
  • Broj artikla
  • Naziv artikla
  • Opis oštećenja
  • Količina
  • Oznaka paketa
Kako mogu vratiti robu kupljenu u web shopu i koji je rok za povrat?

Robu kupljenu u web shopu možeš vratiti ako otkažeš ugovor u zakonski predviđenom roku od četrnaest (14) dana od dana kada si primio/la ucros. Proces povrata je jednostavan: kupljeni ucros nam vraćaš o svom trošku, neoštećen, u originalnoj ambalaži uz prethodnu najavu na e-poštu info@ucrosi.hr. Adresa povrata je Ulica Grada Gospića 1a, 10000 Zagreb. Potrebno je označiti paket brojem originalne narudžbe, tracking brojem, brojem narudžbe iz WMS-a ili na neki drugi način kojim ćemo moći povezati broj originalne narudžbe sa povratom. Poslat ćemo ti potvrdu o primitku reklamacije i na temelju tvog opisa objasniti je li moguće zamijeniti pristigle ucrose za nove ili dobiti povrat novca.

Što trebam učiniti ako mi je isporučen krivi proizvod iz web shopa?

Ako misliš da si primio/la ucros koji nisi naručio/la, molimo da prvo provjeriš svoju potvrdu narudžbe i sliku proizvoda na našoj web stranici. Molimo pošalji nam sliku ucrosa koji ti je isporučen i jasan opis razlika između naručenog i isporučenog proizvoda, skupa s brojem narudžbe, brojem računa ili svojim korisničkim imenom na info@ucrosi.hr Rado ćemo pomoći!

Poslat ćemo vam potvrdu o primitku reklamacije i na temelju tvog opisa objasniti je li moguće zamijeniti pristigle ucrose za nove ili dobiti povrat novca.

U svakom slučaju na tvoju adresu šaljemo dostavnu službu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga u naše skladište. Povrat/zamjena za novi proizvod bit će izvršena u roku od 3-5 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom, kontaktiraj nas putem e-pošte na info@ucrosi.hr

Ukoliko je pošiljka oštećena tijekom transporta i oštećenje je vidljivo prilikom preuzimanja pošiljke, molimo da pošiljku ne preuzimaš. Kontaktiraj nas kako bismo što prije provjerili status pošiljke i poslali novu.